فيسبوك تويتر RSS


  #1  
قديم November 24, 2017, 01:28 AM
 
Smile كتاب Guerrilla Marketing

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
أقدم لكم كتاب Guerrilla Marketing للكاتب Jay Conard Levinson حيث يقدم طرق غير عادية و فعالة يمكنها جذب انتباه الناس لتسويق عملك أو نفسك




The Guerrilla Marketing Guru, Jay Conrad Levinson, serves up 93 (yes, 93) examples of unusual, quirky, and downright effective ways you can catch people's attention. Marketing your business or yourself doesn't have to boring, and if you're a guerrilla marketer, it better not be! You're guaranteed to leave this one with some ideas of your own.


About Jay Conrad Levinson | Jay Conrad Levinson is the author of the best-selling marketing series in history, Guerrilla Marketing, plus 24 other business books. His guerrilla concepts have influenced marketing so much that today his books appear in 37 languages and are required reading in many MBA programs worldwide. Jay taught guerrilla marketing for ten years at the extension division of the University of California in Berkeley. And he was a practitioner of it in the United States--as Senior Vice President at J. Walter Thompson, and in Europe, as Creative Director at Leo Burnett Advertising.


لتحميل الكتاب اضغط على الرابط التالي :

التحميل



التعديل الأخير تم بواسطة معرفتي ; November 24, 2017 الساعة 12:57 PM سبب آخر: تنسيق ووضع رابط دائم على مركز تحميل المجلة ونبذة إضافية عن الكتاب
رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كتاب رائع عن التسويق والمبيعات على هيئة عرض تقديمي (بور بوينت) Marketing & Sales Yana كتب الادارة و تطوير الذات 29 April 2, 2016 12:17 AM
كتاب التسويق الشبكي Network-marketing aday1985 كتب الادارة و تطوير الذات 3 September 4, 2012 12:29 PM


الساعة الآن 03:36 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0 PL2
المقالات والمواد المنشورة في مجلة الإبتسامة لاتُعبر بالضرورة عن رأي إدارة المجلة ويتحمل صاحب المشاركه كامل المسؤوليه عن اي مخالفه او انتهاك لحقوق الغير , حقوق النسخ مسموحة لـ محبي نشر العلم و المعرفة - بشرط ذكر المصدر