#1
|
||
|
||
مستقبل خدمة العملاء- التسويق الذكى
مستقبل خدمة العملاء في مصر مع التكنولوجيا
تخيلوا الوضع في غزة....؟ الموظف: نشكركم على اتصالكم ببيتزا هَت، تحت أمرك الزبون: ممكن أطلب؟ الموظف: ممكن تديني رقم الكردت كارد لو سمحت؟ الزبون: .... لحظة وحدة .. 6984554610 الموظف :حضرتك الأستاذ خالد و بتتصل من العنوان شارع الراحلة نانسي عجرم بمنطقة التجمع الواحد وتسعين ورقم تليفون بيتك 02119632147 الزبون : والله شي ظريف !.. ازاي عرفت كل المعلومات دي؟ أوكي .. عايز بيتزا سي فوود من فضلك الموظف : ما أنصحش حضرتك الزبون : ليه الموظف: من بطاقتك الصحية قدامي انت عندك ارتفاع في ضغط الدم وارتفاع في الكوليسترول الزبون : آه آه !!!.. ممم.. طيب بتنصحني بإيه؟ الموظف: بنصحك ببيتزا المشروم خفيفة الدسم و هتعجبك جدا الزبون: وليه بقى واثق إنها هتعجبني !!! الموظف : لأنك اشتريت الاسبوع الي فات كتاب من معرض الكتاب مؤخرا اسمه: ألذ المأكولات المشروم.. الزبون : ايوه ايوه.. أوكي .. طيب هات واحدة.... حجم عائلي، الموظف: أعتقد إنك لازم تطلب وحدة تانية ... لإن العيلة عندك 6 أفراد. الزبون : اوكي الموظف : بس المجموع كدة700 جنيه وعندك مشكلة للأسف الشديد مش هتقدر تسدد بالفيزا لأنك مديون للبنك بمبلغ 37220.55 جنيه من أكتوبر الي فات غير القرض الي اخدته من البنك للشقة الجديدة الزبون: طيب هسحب من المكنة القريبة من بيتي على ما توصل البيتزا الموظف: كمان للأسف...مش هتقدر ..لأنه وفقاً للبيانات قدامي انت سحبت الحد الأقصى المسموح انهاردة الزبون: ايييييه أه والله، طيب ابعت الولد وانا هديله كاش الموظف: حوالي 45 دقيقة ولو مش عاوز تستنى ممكن تيجي بعربيتك الكيا البيضا الجديدة الزبون: بتقول ايه؟؟؟؟؟ الموظف : وفقاً للبيانات الموجودة قدامي ، انت اشتريت عربية كيا جيب بيضا ، رقم اللوحة : جدو 5 الزبون : انت موظف سافل.. و وقح.. و هبهدلك.. ال الموظف: عفوا يا أستاذ ...انتبه لكلامك وما تنساش أن عندك قضية بسبب أنك شتمت ضابط مرور بألفاظ نابية بتاريخ 15 أغسطس الزبون: ...........؟ الموظف: أي خدمة تانية يا أستاذ ؟ الزبون: لا لا سلامتك بس ما تنساش البيبسي كولا المجانية. الموظف: آسف مش هقدر أبعت لحضرتك البيبسي المجانية ...لان عادة بنقدمها للزبائن الي معندهمش سكر... وواضح عندي انك مريض سكر الزبون: يلعن ابوك على ابو الي جابك، قومي ياولية اعملي حاجة ناكلها |
#2
|
||
|
||
رد: مستقبل خدمة العملاء- التسويق الذكى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
|
#3
|
||
|
||
رد: مستقبل خدمة العملاء- التسويق الذكى
شكراااااااااا
التعديل الأخير تم بواسطة سـمــوري ; September 14, 2010 الساعة 03:30 PM |
مواقع النشر (المفضلة) |
|
المواضيع المتشابهه | ||||
الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
خدمة العملاء(3 ) - عمر وجانه | wagana | علم الإدارة والاتصال و إدارة التسويق و المبيعات | 1 | September 6, 2011 08:47 PM |
خدمة العملاء ( 2 ) | wagana | علم الإدارة والاتصال و إدارة التسويق و المبيعات | 1 | November 18, 2009 12:01 AM |
عمر وجانه - خدمة العملاء ( 1 ) | wagana | علم الإدارة والاتصال و إدارة التسويق و المبيعات | 1 | October 27, 2009 02:59 PM |